sobota, 26 maja 2012

Wstęp

Nie chcę się rozpisywać, chciałabym tylko krótko o sobie opowiedzieć.
Jestem Aga. Mam 14 lat i właśnie kończę (za miesiąc) pierwszą klasę gimnazjum. Uwielbiam mangi i anime. Szczególnie lubię cytaty z nich. Zawsze dodają mi otuchy ^^ Dlatego chcę je tu umieścić. Kocham też Kraj Kwitnącej Wiśni (czyli Japonię). Czyli - podsumowując - na tym blogu umieszczę moje ulubione cytaty, zbierane przez dłuższy czas, niestety tylko część się zachowała (dysk mi padł w komputerze). Nadal zbieram nowe.
Na tym blogu pojawią się też być może recenzje mang i anime (sporadycznie) oraz ciekawostki z życia Japonii.

Od razu ostrzegam - moją ulubioną mangą jest One Piece, wiec pewnie będzie z niej trochę więcej cytatów. Mam nadzieję, że się nie obrazicie... :d

Nie wyszło mi zbyt krótko, gratuluję Ci jeśli doszedłeś do końca. No więc nie przedłużam wstępu i zabieram się za pierwszą notkę. :p

Gorące pozdrowienia dla wszystkich otaku (i nie tylko)
Aga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz