czwartek, 11 lipca 2013

Fairy tail, part 4:Gray Fullbuster

Hej, jak zwykle od mojej ostatniej notki minęło sporo czasu. Wybaczcie. Teraz, w wakacje notki będą ukazywać się trochę częściej. W zeszłym tygodniu byłam na wyjeździe, dlatego niemożliwym było napisanie czegokolwiek. No cóż, postaram się poprawić. :)
Jak zwykle nie wiedziałam, jaka postać powinnam przedstawić, ale ostatecznie wybrałam postać z wreszcie przeczytanej przeze mnie mangi Fairy Tail. :) Jednak shouneny najłatwiej się tłumaczy, zwłaszcza te, które się przeczytało/oglądnęło.
Jestem w trakcie oglądania Kuroko no Basuke (i jestem tym zachwycona), więc spodziewajcie się notki o nim w najbliższym czasie. Zamierzam też dodać Code Geass (ale najpierw muszę to obejrzeć), Bokurano (utknęłam gdzieś w środku), Madoki (obejrzałam już dawno). W planach są też takie pozycje jak FMA, Monster, Kaiba, Mawaru Penguindrum, Clannad... (ale jak już je obejrzę) 
W najbliższym czasie planuję też stworzenie serii artykułów o anime/mangach dla początkujących. Najpierw postaram się pokazać, czym jest manga/anime w ogóle. Potem przedstawię podstawowe gatunki wraz z przykładowymi tytułami. Postaram się też stworzyć listę "must see". Może nawet zahaczę o historię mangi/anime? Zobaczymy.
Jestem otwarta na wszelkie Wasze propozycje. 


Grey Fullbuster

seria: Fairy Tail
wiek: 18 lat
gildia: Fairy Tail
magia: lód
charakter: Gray wydaje się czasem chłodny jak lód, właściwie swojej magii, ale tak naprawdę jest wspaniałym przyjacielem. Nigdy się nie poddaje, zwłaszcza gdy chce ochronić kogoś sobie bliskiego.
Jego ciągłe walki z Natsu mogłyby wskazywać na wrogość między chłopcami, lecz myślę, że nie ma nic bardziej mylnego - są wielkimi przyjaciółmi, a ciągłe pojedynki to zwykła zabawa.
 W szczególny sposób traktuje też Erzę. 




(To Erza) "I'll do what I want till the end. Cut me down if you want."
(Do Erzy) Do końca będę robić, co chcę . Zabij mnie, jeśli chcesz.

(To Lucy) "I don't care where I get hurt, as long as my injuries are visible." [483]
(Do Lucy) Nie obchodzi mnie, gdzie zostanę zraniony, dopóki moje urazy są widoczne. 

(To Juvia) "Sorry, but it doesn't matter if you're a woman or even a child. I don't go easy on anybody who hurts my comrades." [484]
(Do Juvii) Wybacz, ale dla mnie nie ma znaczenia, czy jesteś kobietą czy dzieckiem. Nie traktuję łagodnie nikogo, kto krzywdzi moich kumpli.

(To Juvia) "Lucy's our comrade. I won't hand her over even if I die."
(Do Juvii) Lucy jest naszą przyjaciółką. Nie oddam jej, nawet jeśli zginę.

(To himself about Erza) "Erza must stay in Fairy Tail, so she would no longer shed any tears!"
(Do siebie o Erzie) Erza musi zostać w Fairy Tail, więc nie uroni już ani jednej łzy! 

(To Natsu) "I won't let him past here, not even over my dead body! Go, to where Erza is!"
(Do Natsu) Nie puszczę go tędy, nawet po moim trupie! Idź do Erzy!

(To Racer) "Ice can even stop the time of life itself. So, you'll never be able to catch up, for eternity. You'll always be stuck there, staring at the fairy tail." 
(Do Racera) Lód może nawet zatrzymać czas życia. Więc nigdy nie będziesz w stanie nadrobić zaległości, na wieki. Zawsze będziesz tutaj zatrzymany, wpatrzony w ogon wróżki.

(To Fairy Tail (Edolas) Members) "Don't be so glum, you can't have a guild without Magic you say? As long as you have friends, You will always have a guild"
(Do członków Fairy Tair z Edolas) Nie bądźcie tacy posępni, nie możecie mieć gildii bez magii, mówicie? Dopóki macie przyjaciół, zawsze będziecie mieć gildię. 

(To Ultear) "Even if this is Ur's will, I have my own will. I walk on the path of living with my nakama!!!"
(Do Ultear) Nawet jeśli to wola Ur, mam swoją własną. Idę po ścieżkach życia z moimi nakama!!!"

(To Ultear) "It's so sad... all the things she can't convey to you now, it's so sad..."
(Do Ultear) To takie smutne... wszystko to, czego nie może ci teraz przekazać, to takie smutne..."

(To Ultear) "Your darkness...I will...seal it..."
(Do Ultear) Twoja ciemność... Ja... zapieczętuję ją...



Pozdrawiam Was cieplutko
Aga 

1 komentarz: