czwartek, 2 sierpnia 2012

Najlepsze cytaty z różnych mang i anime.

Hej! W niedzielę wyjeżdżam na wakacje, wycieczkę objazdową po Holandii, Belgii, Francji, północnych Włoszech. Prawdopodobnie nie będę miała możliwości dodawać notek aż do ok. 15 sierpnia. Tak więc niniejszym uprzedzam, że w najbliższym czasie mój blog nie będzie aktualizowany.
Dlatego dzisiaj chcę dodać notkę specjalną. Przedstawię tu moje ulubione cytaty z mang i anime. Niektóre umieszczałam już na blogu, innych (jeszcze) nie. Tak więc zabieram się do pracy!
Niektóre mają informacje o serii i postaci, inne tylko o jednym z tego. Gomenasai! Nie czytałam/oglądałam wszystkich tych mang/anime, wiele z tych cytatów znalazłam na różnych stronach, forach.



Koshiba Jun, 7th period is a secret: Mówiąc szczerze, jestem tchórzem. Jednak kiedyś byłem jeszcze większym tchórzem, bałem się, że wszyscy będą mnie nienawidzić. Zawsze się uśmiechałem… i starałem się naśladować innych. Lecz później zrozumiałem, że nikogo już wokół mnie nie ma.

666 Satan: „Ten chłopak powiedział mi kiedyś... Płacz i ucieczka niczego nie zmieni... Nieważne w jak tragicznym położeniu się znajdujemy, głęboko w myślach nadal musimy widzieć błękitne niebo.”

Ao No Exorcist: "Jest tak głupi, że zapomni umrzeć, kiedy zostanie zabity"

Tokyo Majin Gakuen Kenpuchou: Czasem myślę, że powinniśmy zabijać ludzi a nie potwory. Bo jeśli to potwory są bezwzględne to jakim słowem określić człowieka??

Beck : ''The guitar is the human soul sending a message trough only six strings''
"Gitara jest duszą człowieka ślącą wiadomość przez jedynie 6 strun"

Kuchiki Rukia, Bleach: 'Łzy, to porażka ciała pokonanego przez serce''

Orihime Inoue, Bleach: "Może niemożliwym jest odczuwanie czegoś dokładnie jak druga osoba, ale możliwym jest przejmowanie się przyjaciółmi i trzymanie ich głęboko w sercu. Myślę, że właśnie to nazywane jest połączeniem serc."

Takahashi Nanami, Bokura ga ita : As long as you don’t give up on me, I’ll never give up on you. 
Tak długo, jak ze mnie nie zrezygnujesz, ja nigdy nie zrezygnuję z ciebie.

Takahashi Nanami, Bokura ga Ita : I’m just heart broken, i’m not dead!
Mam po prostu złamane serce, nie jestem martwa.

Yano, Bokura ga ita: Why don't we create a TODAY that is better than the PAST? 
Czemu nie stworzymy DZISIAJ, które jest lepsze niż minione?

Akiko Sengenji, Bokura ga Ita: It’s better to not have a relationship at all than to have one that doesn’t have a future. 
Lepiej nie mieć związku w ogóle niż mieć związek, który nie ma przyszłości.

Claymore: "Fight for those you have lost and for those you don't want to lose" 
Walcz dla tych, których straciłes i dla tych, których nie chcesz stracić.

C.C, Code Geass : "Fałszywe łzy mogą ranić innych. Fałszywe uśmiech mogą ranić nas samych

Lelouch, Code Geass: „Od tego dnia, zawsze się okłamywałem... Fakt, że żyję to kłamstwo... Moje imię to kłamstwo. Moja przeszłość to kłamstwo. Pełna kłamstw... Mając tak bardzo dość świata, który w ogóle się nie zmienił, ale zarazem nie być w stanie zrezygnować z rozpaczy życia”.

Lelouch, Code Geass: "Świata nie można zmienić, tylko za pomocą pięknych słów."

Lelouch, Code Geass : "Tylko ci, który są gotowi na śmierć powinni mieć prawo zabijać."

Code Geass: "He wanted to save few. For that he shed the blood of many" 
Chciał ocalić kilku. Dlatego przelał krew wielu.

C. C., Code Geass: "Fałszywe łzy mogą ranić innych, fałszywe uśmiechy mogą ranic nas samych”

Near, Death Note: "If you cannot win at the game, if you cannot solve the puzzle, you are just another loser." - "Jeśli nie potrafisz wygrać gry, Jeśli nie potrafisz ułożyć puzli, jestes tylko kolejnym przegranym"

Fairy Tail : "Strach nie jest czymś złym, to znak, że znasz swoje słabości"

Gilgamesh, Fate Stay Night : "Niektóre rzeczy są takie piękne, bo nie można ich posiąść."

Opening Fate Stay Night : Niech chwila, gdy żyję dla kogoś innego, trwa wiecznie.

Fruits Basket:“People aren't born with kindness, it grows with them...” 
Ludzie nie urodzili się z życzliwością, ona rośnie z nimi...

Mustang, Fullmetal Alchemist: A dream that comes true is not a real dream.
Marzenie, które się spełnia, nie jest prawdziwym marzeniem.

Ed, Fulll Metal Alchemist: Maybe there is no equal value to anyone life. Maybe you can give everything an yet receive nothing... 
Może nie ma równej wartości żadnego życia. Możesz dać wszystko i otrzymać nic...

Roy Mustanz, FullMetal Alchemist: "There is no such thing as perfection. This world isn't perfect. That is why it is beautiful." 
Nie ma takiej rzeczy jak doskonałość. Ten świat nie jest idealny. To właśnie dlatego jest piękny.

Cagalli, Gundam SEED Destiny: Zabij, bo zabito, potem giń, bo zabiłeś. Tym sposobem mamy zakończyć wojnę??

Takemoto Yuuta , Honey & Clover: Zastanawiałem się, czy jest jakiś sens w nieudanej miłości... gdy coś zniknie, może tak naprawdę nigdy nie istniało? Ale teraz wiem, że jest - sens był właśnie tutaj... bo mimo złamanego serca, jestem nadal szczęśliwy, że cię pokochałem.

Yashamaru, Naruto: "There is only one thing that can heal a wounf of the heart. It is love"
Jest tylko jedna rzecz, która może wyleczyć ranę serca. To miłość.

Sasuke, Naruto: My dream doesn't exist in the future My dream lies in the past that' the only place where I existe. " 
Moje marzenie nie istnieje w przyszłosci. Moje marzenie leży w przeszłości, jedynym miejscu, gdzie istnieję.

Rock Lee , Naruto: "Hard work can beat talent" 
Ciężka praca może wygrać z talentem.

Jiraya, Naruto: " Miejsce, w którym ktoś o tobie myśli, jest tym, do którego możesz wrócić "

Rei, Neon Genezis Evangelion : "Ludzkość boi się ciemności i przepędza ją światłem"

Kaoru, Neon Genesis Evangelion : Obawa przed strachem bycia samotnym jest gorsza od samotnosci ...

Neon Genezis Evangelion : "Ludzie mogą żyć, ponieważ potrafią zapominać, są jednak rzeczy, które nigdy nie powinny zostać zapomniane."

CLOE, Noir: "To be sure, love can kill, but always remeber, hate can never save. NEVER!"
Na pewno, miłość może zabić, ale zawsze pamiętaj, nienawiść nigdy nie ratuje, NIGDY!

Usopp, One Piece: There... Comes a time when a man has to stand and FIGHT!! This is time when... His friends dreams are laughed at!! Luffy wont die... I KNOW he'll be the pirate king one day..AND I WONT LET YOU LAUGH AT THAT!! 
Przychodzi czas, kiedy mężczyzna musi stanąć i walczyć!! To wtedy, gdy... marzenia jego przyjaciół są wyśmiewane!! Luffy nie umrze,,, Wiem, że pewnego dnia zostanie królem piratów.. I nie pozwolę ci się z tego śmiać!

Saulo, One Piece: No one is born in this world to be alone!
NIkt się ne urodził na tym świecie, żeby być sam!

Nami, One Piece: There is no limit to their power when they want to save someone! 
NIe ma limitów ich siły, gdy chcą kogoś uratować.

Emporio Ivankov, One Piece: Cuda mogą zdarzyć się tylko tym, którzy mają wolę, by iść naprzód!

Roronoa Zoro, One Piece: Zamknij się, Chopper! Kompromitujesz się! To ty wybrałeś życie na morzu! Żywy czy martwy, wybór należy tylko do ciebie. Nie wiń za to innych. [...] Jeśli jesteś mężczyzną, to siedź cicho i oglądaj mecz!

Sanji, One Piece: “I’ll do whatever you cannot do. And you do whatever I cannot do.”
Zrobię to, czego ty nie możesz. A ty zrób to, czego nie mogę ja.

Franky, One Piece: Existing Isn't A Crime! 
Życie to nie przestępstwo!

Tamaki Suou, Ouran HSHC: Grunt to nie zamieniać samotności w nienawiść.

Seijuro Hiko, Rurouni Kenshin OAV Seisou Hen: Nic nie jest wieczne. Wszystko się zmienia. Świat się zmienia, czasy się zmieniają. Tylko księżyc jest wciąż ten sam.

Kaoru, Rurouni Kenshin: Some people feel more pain living than dying. 
Niektórzy ludzie czują więcej bólu żyjąc niż umierając.

Hotaru, Sailor Moon: "Always with the end, comes hope and rebirth."
Zawsze z końcem, nadchodzi nadzieja i odrodzenie.

Serial Experiments Lain: If you aren't remembered then you never existed. 
Jeśli nie pamiętasz, nigdy nie istniałeś.

Lina Inverse, Slayers: "Cokolwiek by się nie działo, rób wszystko tak, żeby potem niczego nie żałować"

Hikari, Special A: He’s always… going out of his way to help me. 
On zawsze... schodzi ze swojej drogi, by mi pomóc.

Hikari, Special A: Wyniki są ważne ale ważniejsze jest to, co robisz, aby je osiągnąć.

Teknoman : Wojna to nie liczby Blade, to ludzie. Zapamietaj to sobie.

Trigun : Zdawać sobie sprawę z błędów. Nie kłamać. Kochać się wzajemnie. Nie kraść. Jakże proste to zasady, a jak trudne dzisiaj.

Utena, Rewolucjonistka Utena : "I guess, in the end, I couldn't be a prince. Forgive me, Anthy, for pretending to be a prince." 
Domyślam się, w końcu, że nie mógłbym zostać księciem. Wybacz mi, Anthy, za udawanie, że nim jestem.

Wolfwood: Patrzę na ciebie i przypominam sobie wszystko, czego nienawidzę w samym sobie. To boli, wiesz??

Zetsubou Sensei : If you ever want to die let me know first. 
Jeśli kiedykolwiek będziesz chciał umrzeć, pozwól mi dowiedzieć się pierwszym.


To tyle. Są ułożone (mniejwięcej) seriami w kolejności alfabetycznej. Który z tych cytatów najbardziej lubicie? A może są inne które zdobyły wasze serca? Piszcie w komentarzach ;) A ja pozdrawiam wszystkich i życzę (trochę za późno) udanych wakacji. =) 
Aga <3

PS wiem, że moje tłumaczenia wciąż nie są najlepsze, ale pracuję nad tym. Mam nadzieję, że da się je zrozumieć. Gomenasai!

4 komentarze:

  1. Świetne, szkoda tylko ze wszystkie nie mają angielskiego tłumaczenia ;) Ale i tak mi pomogłaś, dziękuję ;***

    OdpowiedzUsuń
  2. dobra nie wiem po co ci angielskie tlumaczenie ale zgadzam sie z tym ze cytaty super

    OdpowiedzUsuń
  3. boziu kocham cie za cytaty z one piece

    OdpowiedzUsuń
  4. Po więcej cytatów z anime i mang zapraszam na stronę https://pl.animephrases.com

    OdpowiedzUsuń