środa, 15 sierpnia 2012

Naruto, part 2: Uchiha Sasuke i Haruno Sakura

Hej. Już wróciłam. Jestem bardzo szczęśliwa, że mój blog miał tyle wyświetleń. Jest już ponad 200! Nie dostałam co prawda komentarzy, ale bardzo dziękuję za odwiedzenie go. Jesteście wspaniali!

Dzisiaj zajmę się Uchiha Sasuke i  Haruno Sakurą.

Sasuke

Młody Uchiha - 1. seria Naruto
wiek: 12-13/16 lat
wzrost: 150,8-153,2/168 cm
waga: ~43/51 kg
przynależność: Konoha/ Akatsuki

(po "/" podawałam dane z drugiej serii)
Przepraszam za "nieaktualny" obrazek - z pierwszej serii. nIe jest trudno znaleźć obrazek z serii 2, ale po prostu bardziej mi się podobał Sasuke z serii pierwszej...

Cytaty:

Nie chcę patrzeć, jak moi przyjaciele umierają na moich oczach...

"Ból czyni ludzi silniejszymi. Niszcząc łączące nas więzi, otrzymujemy wspaniałą siłę! "

"Możesz używać oczu nieustannie na mnie. Lecz moja nienawiść do Ciebie, przekształci moje marzenie w rzeczywistość. Rzeczywistość, która kończy się, z twoją śmiercią"

"Moje marzenia nie leżą w przyszłości, moje marzenia to przeszłość... tylko o niej śnię"

(Do Sakury): "Oceniając Naruto jako kretyna zauważalne jest że nigdy nie doznałaś samotności. Dlatego jesteś naprawdę irytująca"
"Co może o mnie wiedzieć ktoś, kto nigdy nie miał rodziców ani rodzeństwa...? Byłeś sam od zawsze!!! Jak mógłbyś mnie zrozumieć!? No jak!? To więzi powodują że cierpisz, nie masz pojęcia co znaczy je stracić!"
"Dlaczego Naruto? Dlaczego idziesz za mną tak daleko?"
"Z moją nienawiścią... zmienię iluzję w rzeczywistość"
"Długo żyłem z zamkniętymi oczami... Mój jedyny cel jest w ciemności"
(Do Naruto przed walką): "Ból czyni ludzi silniejszymi. Niszcząc łączące nas więzi, otrzymujemy wspaniałą siłę!"

(Do Sakury): "Jesteś naprawdę irytująca..."
(Do Naruto przed walką): ''"Już dawno się obudziłem… z tych moich głupawych marzeń odnośnie przyszłości i żyję w spokoju. To, dlatego opuściłem wioskę. Dlatego tak pragnę tej mocy. Moja przyszłość nie leży w moich marzeniach… Moja przyszłość istnieje w przeszłości. Tam gdzie zawsze była…"
(Do Naruto przed eliminacjami do trzeciej rundy egzaminu na chunina): ''"Naruto, z tobą też chcę walczyć!"
"Nazywam się Sasuke Uchiha. Jest wiele rzeczy, których nienawidzę, ale nie ma niczego, co bym szczególnie lubił. Nie jestem marzycielem, ale... Moim celem jest odbudowa mojego klanu... I zabicie pewnego człowieka."

"Nie chcę patrzeć, jak moi przyjaciele umierają na moich oczach."
(Do Naruto): "Od początku byłeś samotny. Więc co Ty możesz o tym wiedzieć?! Cierpimy z powodu naszych więzi... Nie wiesz jakie to uczucie ich stracić".
(Do Naruto): "Przyznaję to. Jesteś silny. Ponieważ znasz ten sam ból samotności co ja. Ból ten zaś sprawia, że ludzie stają się silniejsi."
(Do Itachiego): "Stało się tak, jak mówiłeś, bracie. Cały czas Cię nienawidziłem. Żyłem tylko dla jednej rzeczy: by ujrzeć Twoją śmierć! Tutaj się wszystko zakończy!"

"Gdzie jest miłość, tam jest ryzyko nienawiści."

(Do Naruto): "Dlatego tym razem, moją zachcianką... będzie pozbawienie cię życia."
(Do Orochimaru): "Wąż, który żyje na ziemi, może tylko marzyć o lataniu w przestworzach. Poszedłeś do gniazda, po nowo narodzone pisklę, ale stałeś się zdobyczą, zamiast łowcą. Przez oczy jastrzębia latającego po niebie."
(Do Karin): "Nie podchodź tak blisko, odsuń się trochę."
(Do Karin, gdy ta wykołowała Suigetsu): "Puść moją rękę, mogę iść sam."
"Mam już dość twojego gadania!"
(O Itachim podczas walki z Danzō): "Nie mógł mnie zabić. Swojego młodszego brata. Płakał krwawymi łzami. Zabił emocje. Ratował wioskę. Nie mógł mnie zabić. Byłem dla niego ważniejszy. Moje życie. Byłem ważniejszy od Wioski!"
"Sakura... dziękuję'.

Oni wszyscy się śmieją... Wszyscy są szczęśliwi kosztem życia Itachiego! Ciągle gadają o pokoju nie wiedząc jakim kosztem został zawarty!... W ich śmiechu słyszę tylko pogardę i kpiny!... Ale ja go zmienię! Zmienię wasz śmiech w ryk cierpienia!

"Nie chcę patrzeć, jak moi przyjaciele umierają na moich oczach."

"Już dawno się obudziłem…z tych moich głupawych marzeń odnośnie przyszłości i żyję w spokoju. To, dlatego opuściłem wioskę. Dlatego tak pragnę tej mocy. Moja przyszłość nie leży w moich marzeniach… Moja przyszłość istnieje w przeszłości. Tam gdzie zawsze była… "

"Orochimaru, jesteś słabszy ode mnie...nie ma już potrzeby oddawania Ci mojego ciała. Gdybym nie był małym pokurczem, nie byłbyś w stanie mnie zdobyć, prawda? Ty...Nie mogłeś przejąć Itachiego...Więc zgodziłeś się na małego pokurcza, którym byłem Ja, czy tak? Nie mam racji? Geniusz, który był wychwalany jako jeden z wielkiej trójki. Ale byłeś geniuszem jedynie w standartach społeczeństwa...Nie mogłeś prześcignąć nazwiska Uchiha czy nawet zbliżyć się do niego. Bez znaczenia jak wielki to geniusz, w porównaniu z nazwiskiem Uchiha, jest tylko zwykłym człowiekiem. Tak bardzo chcesz zbliżyć się do potęgi Uchiha, że pogrążasz swoje ciało przy pomocy leków i przejmujesz ciała innych. Twoje działania... Dla mnie, noszącego to nazwisko, wyglądają śmiesznie. W dodatku, nie podobają mi się twoje metody...Jaki jest twój cel? By rozwikłać znaczenie tego świata, czy co tam, bawiłeś się ludźmi jak zabawkami z tak głupiego i samolubnego powodu. Przyprawiasz mnie o mdłości."

"To co Itachi chciał zobaczyć i to co ja zobaczę, to zupełnie dwie inne rzeczy. Znam jego myśli, życzenia. Dlatego będę podążać swoją własną drogą. Nie mogę zrobić tego co chciał...ożywię Uchiha własnym sposobem"

Haruno Sakura:

Haruno Sakura, seria 1.
wiek: 12-13/16 lat
wzrost: 151/161 cm
waga: ~35/45 kg
przynależność: Konoha

Cytaty:

Zawsze zachowywałam się tak, jak na prawdziwą kunoichi przystało...Zawsze powtarzałam, że kocham Sasuke. Zawsze pouczałam Naruto, tak jakbym była lepsza od niego. Ale tak naprawdę zawsze stałam za ich plecami. Nadal... Oni zawsze walczyli by mnie uratować... Lee...Mówiłeś, że ci na mnie zależy. Mówiłeś, że będziesz walczył na śmierć i życie, aby mnie chronić. Myślę, że czegoś mnie nauczyłeś. Chcę być taka, jak wy trzej. Wszyscy... Tym razem... To wy będziecie stać za moimi plecami.

„Sasuke... kocham cię...”

„Dziękuję Naruto... za wszystko. Teraz... wciąż wierzę, że wszyscy w drużynie 7 mogą doczekać szczęśliwego końca...”
„Ksywek się nie wybiera — same przychodzą. Najczęściej są powiązane z cechami danej osoby. Weźmy na przykład Naruto. „Naruto Idiota” albo „Naruto Pacan” pasują do niego idealnie.”
„To ja jestem osobą przez którą Naruto cierpi najbardziej... Ja po prostu wszystko robiłam źle... po prostu to zawaliłam... nie chcę by nadal było tak źle... nie chcę tego znów zawalić.”
„Naruto... ja powiedziałam, że cię...kocham! Powiedziałam, że nie troszczę się już o Sasuke i byłam głupia, że za nim szalałam. Czy możesz przynajmniej posłuchać jak dziewczyna wyznaje przed tobą swoje uczucia?!”

"Nie mogę się ruszyć... Znowu jestem niepotrzebna. Zawsze byłam chroniona. To jest wkurzające. Myślałam, że tym razem nie będę jedyną. Myślałam, że nadszedł czas, abym to ja chroniła bliskie mi osoby..."

"Cały czas wierzyłam w słowa, które wtedy wypowiedziałaś. Byłoby wspaniale, gdybym mogła rozkwitnąć jak kwiat. Przez cały ten czas chciałam być taka jak ty. Moim celem było to, aby ci dorównać. Dzięki tobie zaszłam tak daleko. Dlatego właśnie chcę z tobą walczyć. Teraz pragnę właśnie tego. Tylko tego..."

"OK mów co chcesz o Naruto! Że jest denerwujący! Że wchodzi Ci w drogę! Że to dzieciak! Ale Naruto... przynajmniej coś robi! Nie jest tchórzem!"

"Ciężko sprawić, aby twoje myśli do kogoś dotarły"


Ok, to tyle. Myślę, że zgromadziłam te najlepsze cytaty. :) Oczywiście nie sposób znaleźć wszystkie. Pozdrawiam.
Aga <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz